کد خبر: ۹۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۱
نماینده بوشهر در مجلس بر لزوم پرداخت هر چه سریع‌تر حقوق و فوق العاده مناطق عملیاتی برای بازنشستگان تاکید کرد.

جمیری: فوق العاده مناطق عملیاتی بازنشستگان همه سریع‌تر پرداخت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، عبدالکریم جمیری در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: مجوز کسانی که از امتیاز ته‌لنجی استفاده می‌کنند را صادر کنید که ۶ ماه است معطل مانده‌ است.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: حدود سه سال و نیم از قانون شمول بازنشستگان مناطق عملیاتی می‌گذرد که به موجب آن باید از فوق‌العاده مناطق عملیاتی برخوردار شوند، اما هنوز احکام صادر نشده و حقوق و فوق‌العاده‌ آنها پرداخت نشده که باید هر چه سریع‌تر در دستور قرار گیرد. ‌

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که زیرساخت‌ها، امکانات و اسکله‌های صیادی در اختیار صیادان قرار گرفته و در تعیین تعرفه برای صیادان ماهی و میگو در بنادر جنوبی یه خصوص بوشهر، گناوه و دیلم دقت لازم شود تا صیادان بیش از این دچار ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: