کد خبر: ۹۵۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۲
ایسنا/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از عدم جذب کامل منابع ویژه عمرانی سال ۱۴۰۱ این استان ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی رئیس مجمع نمایندگان استان از عدم جذب کامل منابع عمرانی ۱۴۰۱ در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز ۲۹ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشکلات و مسائل متعدد در زمینه منابع بودجه‌ای که با هزاران مشکل فراهم و در بودجه لحاظ و به استان‌ها ابلاغ می‌شود، اصلا قابل قبول نیست ریالی از منابع بودجه استان به دلیل‌ عدم مدیریت صحیح مدیران کل ادارات، به خزانه برگشت داده شود.

وی تصریح کرد: گزارش‌های روزهای پایانی شهریور از دیوان محاسبات استان و کشور حاکی از این است که تعداد قابل توجهی از ادارات کل کرمان متاسفانه علی‌رغم تمام تذکرات انجام شده در جلسات متعدد به ویژه شورای برنامه‌ریزی استان، هنوز موفق به جذب اعتبارات عمرانی استانی نشده‌اند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود مبلغ قابل توجهی از این منابع که با هزاران مشکل در اختیار استان قرار گرفته، با الزامات قانونی به خزانه کشور برگشت داده شود که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

پورابراهیمی گفت: گزارش ها حاکی از این است ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه شهرسازی، میراث فرهنگی، محیط زیست ورزش و جوانان، بنیاد مسکن و آبفای استان ببیشترین منابع جذب نشده را به خود اختصاص داده‌اند.

پورابراهیمی در ادامه بیان کرد: از استاندار کرمان درخواست می‌شود با توجه به فرارسیدن مهلت پایانی جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱ تمهیدات ویژه‌ای به منظور جذب منابع اتخاذ کند تا یک ریال از بودجه این استان به دلیل‌ عدم مدیریت صحیح برگشت داده نشود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: