کد خبر: ۹۵۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۱۳۴
دو بازیکن تیم فوتبال امید به دلیل مصدومیت امکان همراهی این تیم را ندارند.

اتفاق بد برای تیم امید/ دو بازیکن هم مصدوم شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ براساس اعلام کادر پزشکی تیم ملی فوتبال امید، علیرضا کوشکی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست، حداقل برای ۳ هفته بایستی مورد معالجه قرار بگیرد. بر این اساس، این بازیکن امکان همراهی تیم در دیدارهای بازیهای آسیایی را ندارد.

غلامرضا ثابت ایمانی نیز که دچار مصدومیت در ناحیه استخوان پای راستی شده بود، هنوز به طور ماکل بهبود پیدا نکرده است. اگرچه احتمال بهبودی این بازیکن در روزهای آینده وجود دارد اما نیازمند بررسی بیشتر است.

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در حالی در نخستین بازی خود در بازیهای آسیایی هانگژو به مصاف عربستان سعودی می رود که در لیست خود یاسین سلمانی و محمد عمری را به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ندارد. علیرضا رضایی نیز به دلیل مشکل خروج نتوانسته به تیم ملحق شود. فردین یوسفی نیز ظهر امروز به هانگژو می رسد و بعید است بتواند پس از پرواز طولانی، در ترکیب قرار گیرد. اکنون کوشکی و ثابت ایمانی نیز امکان حضور در بازی را ندارند که کار غلامرضا عنایتی را بسیار مشکل کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: