کد خبر: ۹۵۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۹۷
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور چهار میلیونی در جوار حرم امام هشتم پاسخ فراخوان جریان‌های معاند و منافقین آلبانی‌نشین را دادند.

آزادی‌خواه: مردم با حضور میلیونی در حرم امام رضا(ع) پاسخ فراخوان جریانات معاند را دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: جریانات معاند و منافق و آلبانی‌نشین‌ها فراخوان‌هایی را اعلام کرده بودند اما مردم ایران با حضور میلیونی در جوار حرم امام رضا (ع) پاسخ این فراخوان را دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: قریب به چهار میلیون زائر در جوار حرم امام رضا (ع) حضور پیدا کرده و این پاسخ ملت ایران به فراخوان جریانات معاند بود. باید دست و پای این مردم را بوسید. امروز وظیفه ما مسئولان سنگین‌تر بوده و باید برنامه ‌ریزی قوی‌تری برای حل مشکلات این مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: