کد خبر: ۹۵۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۵۸
در شرایطی که دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس در تلاش است خود را به دیدار تیمش برابر النصر عربستان برساند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازی دادن او با ریسک بزرگی همراه است.

ریسک بزرگ بیرانوند برای بازی با النصربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : در شرایطی که دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس در تلاش است خود را به دیدار تیمش برابر النصر عربستان برساند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازی دادن او با ریسک بزرگی همراه است.

علیرضا بیرانوند که در جریان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر بلغارستان از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت درجه ۲ شده، این روزها روند درمان خود را طی می‌کند تا بتواند پرسپولیس را در دیدار برابر النصر همراهی کند. او ظهر امروز (یکشنبه) هم آخرین تست‌های ورزشی را پشت سر گذاشت اما این تست‌ها با روند امیدوار کننده‌ای همراه نبوده است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از پزشکان نزدیک به بیرانوند، شرایط دروازه‌بان پرسپولیس به گونه‌ای است که بازی دادن به او با ریسک زیادی همراه است. در حال حاضر بیرانوند باید به استراحت ادامه دهد و روند درمان خود را طی کند تا با گذشت حداقل ۴ هفته از زمان مصدومیت، با بهبودی کامل به میدان برگردد اما اگر برابر النصر بازی کند، این احتمال وجود دارد که مصدومیت او تشدید شود و این بار شدت مصدومیت به حدی خواهد بود که او دو تا سه ماه خانه‌نشین شود.

این یعنی بیرانوند در صورت تشدید مصدومیت علاوه بر اینکه نمی‌تواند در بازی‌های حساس پیش روی پرسپولیس به این تیم کمک کند، احتمالا حضور در جام ملت‌های آسیا به همراه تیم ملی را هم از دست می‌دهد.

فردا آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار برابر النصر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود مربیان پرسپولیس در این تمرین آخرین تصمیم خود را برای بازی دادن به بیرانوند می‌گیرند. فردا مشخص می‌شود که گل‌محمدی به دروازه‌بان جوان و کم‌تجربه تیمش اعتماد می‌کند یا ریسک تشدید مصدومیت بیرانوند را به جان می‌خرد و او را به میدان می‌فرستد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: