کد خبر: ۹۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری خواست تا شخصاً به موضوع تاثیر معدل بر نتایج کنکور ورود کرده و اجازه ادامه این وضعیت را ندهد.

تذکر نماینده مجلس درباره دغدغه‌های کنکوری‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مصطفی نخعی، نماینده سربیشه و نهبندان و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های امروز جامعه کنکور است، گفت: این موضوع برای یک میلیون دانش آموز و خانواده‌های آنها نگرانی‌های بسیاری ایجاد کرده است؛ آقایان می‌خواستند ابرو را درست کنند، ولی چشم آن را نیز کور کردند.

وی با طرح پرسش‌هایی نظیر «مگر آقایان خبرهای مربوط به گزارشات نحوه برگزاری امتحانات نهایی را نمی‌شنوند؟»، «چرا بر تاثیر قطعی معدل تاکید دارند؟» و «چرا به اعتراضات رسیدگی نمی شود؟» تاکید کرد: از رئیس جمهوری که شخصیتی مردمی است، درخواست دارم شخصاً به این موضوع ورود کرده و اجازه ادامه این وضعیت را ندهند. هیات رئیسه مجلس نیز به کمیسیون‌های مربوطه به ویژه کمیسیون آموزش ماموریت دهد تا نظارت جدی‌تری بر این موضوع داشته باشد، چرا که این موضوع نگرانی بسیاری در سطح جامعه ایجاد کرده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: