کد خبر: ۹۵۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۰۶
احمدزیدآبادی، فعال سیاسی به استقبال حسین شریعتمداری از تدریس سعید حدادیان در دانشگاه واکنش نشان داد.

واکنش کنایه‌آمیز زیدآبادی به تدریس مداح معروف در دانشگاه: بهره حدادیان از ادبیات، نباید بیش از اخلاق و ادب شریعتمداری در روزنامه‌نگاری باشد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال سیاسی و رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

«دست نگه داشته بودم تا در باره "وضعیت علمی" حاج سعید حدادیان تحقیقی کنم و سپس در مورد تدریسش در دانشکدۀ ادبیات دانشگاه تهران چیزی بنویسم. اما امروز که تجلیل حسین شریعتمداری از "موقعیت ممتاز علمی" او را در کیهان خواندم، مطمئن شدم که احتمالاً بهرۀ آقای حدادیان از ادبیات، نباید چیزی بیش از اخلاق و ادب حرفه‌ای آقای شریعتمداری در امر روزنامه‌نگاری باشد!

وقتی حسین شریعتمداری مسئول مهمترین بنگاه مطبوعاتی کشور باشد و حسین‌الله کرم و صادق کوشکی هم در دانشگاه تهران علوم سیاسی تدریس کنند، چرا تدریس سعید حدادیان در دانشکدۀ ادبیات باید این همه عجیب و غریب جلوه کند؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: