کد خبر: ۹۵۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۱۰۸
پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس نظرسنجی درباره نحوه اجرای قانون رتبه بندی را برگزار می‌کند.
رتبه‌بندی زیر ذره‌بین معلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، با توجه به اجرای قانون رتبه بندی معلمان و در راستای صیانت از حقوق همکاران و تکریم معلمان، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس در جهت بهبود و اصلاح معایب و ایرادات و ارتقاء رتبه‌بندی، اقدام به ارزیابی وضعیت اجرای رتبه بندی از منظر مشمولان قانون رتبه‌بندی کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معلمان می‌توانند برای مشارکت در این امر، در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ به لینک  https://nazar.medu.ir/take-survey/SURlm۴kvchm۵sd مراجعه کرده و نظرات و دیدگاه‌های خود را در جهت افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها براساس تخصص و شایستگی‌ها، تقویت انگیزه و رضایتمندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه‌ای ابراز کنند.

انتهای پیام

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: