کد خبر: ۹۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۳
قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: ما به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم.

توضیحات یک پرسپولیس درباره محرومیت مقابل النصربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: ما به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم.

ابراهیم شکوری درمورد کلاس‌های مربیگری درجه A آسیا، اظهار داشت: حضور مسئولان عالی رتبه فدراسیون نشان می‌دهد این کلاس ها برای فدراسیون و هیات رئیسه اهمیت زیادی دارد. نفرات حاضر در این کلاس نیز همگی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری می‌نشینند و براساس الزامات AFC همه مربیانی که می‌خواهند روی نیمکت بنشینند، باید مدرک A داشته باشند.

وی افزود: ما هم براساس نیاز باشگاه‌ها سعی کردیم این کلاس را در سریع‌ترین زمان برگزار کنیم و طبق هماهنگی‌های انجام شده، مجوزهای لازم را از کنفدراسیون بگیریم. کلاس در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود. بازیکنانی که در جام جهانی بازی کرده و در حال حاضر مربی هستند، در این کلاس حضور دارند. تصمیم گرفتیم برخلاف بیشتر کلاس‌ها که در استان‌های ما توسط هیات‌های فوتبال برگزار می‌شود، با توجه به حساسیت موضوع از امکانات مرکز ملی فوتبال استفاده کنیم. بچه‌ها ۲۴ روز به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته اینجا و کاملا تحت نظر اساتید هستند و خروجی این کلاس را به زودی در لیگ برتر می‌بینیم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پاسخ به هزینه کلاس‌ها، گفت: با توجه به اقامت در هتل، تغذیه، البسه و در اختیار داشتن امکانات، طبق برآورد اولیه هزینه کلاس خیلی بالا بود اما با مساعدت ریاست، دبیرکل و اعضای هیات رئیسه تخفیف خوبی به مربیان داده شد و بخشی از مبلغ را خود فدراسیون به دلیل اینکه بیشتر شرکت کنندگان ملی‌پوش بودند، پرداخت کرد. سعی کردیم کلاس را به صورت هتلینگ برگزار کنیم و باید از اینکه دوستان بخشی از مبلغ را متقبل شدند، تشکر کنم.

شکوری درپاسخ به بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار پرسپولیس و النصر با توجه به اتفاقی که در دوره مدیریت خودش و جعفر سمیعی رخ داد و انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی این باشگاه رخ داد، توضیح داد: اگر به آن زمان بازگردیم می‌دانید قبل از ورود ما به پرسپولیس مطابق قراردادی کلیه فضای رسانه‌ای باشگاه در اختیار یک شرکت کارگزار قرار گرفته بود و باشگاه هیچ نظارتی روی فضای رسانه‌ای نداشت‌. کل مطالب باید در یک گروه قرار می‌گرفت اما متاسفانه یک اشتباه بزرگ صورت گرفت.

وی عنوان کرد : نمی‌توانم به این موضوع بپردازم که چرا فضای رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در آن مقطع، یعنی قبل از مدیریت جعفر سمیعی (مدیرعامل وقت پرسپولیس) و من در اختیار کارگزار قرار گرفته بود. همه ما داخل پرواز بودیم و زمانی که به گوای هند رسیدیم، متوجه انتشار چنین پُستی شدیم. باشگاه در آن مقطع هیچ نظارتی بر این موضوع نداشت و مسائل حقوقی پیگیری شد.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همچنان هم مسائل حقوقی باز است‌. کلیه ضرر و زیان‌های مالی و معنوی باشگاه که حضور تماشاگران است در آن مقطع پیگیری شد. باید از روابط بین‌الملل فدراسیون هم تشکر کنم که همچنان پیگیر هستند تا در صورت امکان بازی با النصر با تماشاگر برگزار شود. باشگاه در آن مقطع مطابق همان قرارداد نمی‌توانست کاری انجام بدهد.

شکوری درمورد اظهارات شهریار مغانلو علیه خودش گفت: الان نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

وی درمورد شرایط فعلی زمین‌های مرکز ملی فوتبال، تصریح کرد: بهتر است مسئولان مرتبط و مدیران مرکز ملی فوتبال در این مورد صحبت کنند تا موضوع شفاف‌تر شود. زمانی که من سرپرست دبیرکلی فدراسیون بودم، زمین شماره ۲ با بودجه‌ای که از طریق فیفا تامین شد، درست شد. در آن زمان پیگیر بودیم و بودجه‌ای یک میلیون دلاری بابت ترمیم و استانداردسازی زمین شماره یک اختصاص پیدا کرد. این ۲ زمین موتورخانه مشترک دارد و اگر الان بخواهیم زمین شماره یک را درست کنیم باید آن را تخریب کرده و به خاک تبدیل کنیم تا مجدد گودبرداری و خاکبرداری شود. رقم دقیق را نمی‌دانم اما چندین کیلومتر لوله‌کشی زیر زمین شماره ۲ انجام شده که اکنون باکیفیت است. زمین شماره یک هم نیاز به این کار دارد. باید مقداری صبور باشیم تا زمین شماره یک هم استاندارد شود. در زمان بارش برف یک بازی تیم امید درون زمین شماره ۲ بدون هیچ مشکلی برگزار شد زیرا هیچ برف و بارانی روی آن نمی‌ماند.

قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان درخصوص شرایط این تیم، عنوان کرد: همه می دانید جوانترین و ارزان‌ترین تیم لیگ هستیم. اگر مقداری خوش شانس بودیم، می‌توانستیم الان ۱۰ امتیازی باشیم. دقیقه ۸۶ از نساجی مازندران و دقیقه ۹۶ از نفت آبادان گل خوردیم و آن ۲ بازی مساوی شد. در شرایطی که مقابل سپاهان یک بر صفر جلو بودیم، پس از ۱۰ نفره شدن حریف ۳ بر یک باختیم. این برای تیمی جوان که شاکله بازی‌اش عوض شده طبیعی است. به این تیم پیکان خیلی امیدوار هستیم و باید صبورتر باشیم. باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت بدهیم تا خودشان را پیدا کنیم. پیکان تیم شجاعی است که نشان داده به کسی درون زمین باج نمی‌دهد. به این تیم امید داریم اما می‌دانیم لیگ سختی است و باید بیشتر تلاش کنیم. پس از شروع مسابقات می‌توانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

شکوری درمورد وضعیت غلامرضا ثابت ایمانی در پیکان، گفت: او بازیکن ما است و قرارداد دارد. فصل نثل و انتقالات تمام شد و همچنان در خدمتش هستیم‌. مشکل خاصی وجود ندارد و خوب تمرین می‌کند. با نظر کادرفنی بازی هم خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: