کد خبر: ۹۵۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۷۵
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر تیم فوتبال تراکتور، تغییرات گسترده‌ بازیکنان را، اصلی‌ترین دلیل نتایج ضعیف این تیم قلمداد کرد.

مظفری‌زاده: علت اصلی عدم نتیجه‌گیری تراکتور تغییرات گسترده‌ بازیکنان بودبه گزارش خبرداغ، ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر تیم فوتبال تراکتور، تغییرات گسترده‌ بازیکنان را، اصلی‌ترین دلیل نتایج ضعیف این تیم قلمداد کرد.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمرینات پرنشاط و خوبی را در طی روز های اخیر برگزار کرده‌ایم و آماده تقابل با استقلال خوزستان هستیم.

وی افزود: تغییرات گسترده‌ نفرات در تیم، اصلی‌ترین علت عدم نتیجه‌گیری در ابتدای فصل بود، بازی به بازی بهتر می‌شویم، امیدوارم با گذر زمان روند روبه رشدمان ادامه‌دار باشد و بتوانیم نتایج ابتدای فصل را جبران کنیم.

مظفری‌زاده در رابطه با گلزنی رضا عبدی در اولین بازی برای تراکتور گفت: خیلی خوشحالم که عبدی توانسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودش را با تیم هماهنگ کند، حضور این بازیکن در بازی مقابل استقلال خوزستان به نظر کادرفنی بستگی دارد.

مدیر تراکتور در خصوص غایبان این تیم در بازی با استقلال خوزستان گفت: بهزاد سلامی و محمد نادری به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

وی در رابطه با فیفا دی پیش‌رو و تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران متذکر شد: کار و هدف ما کاملاً مشخص است، تعطیلات طولانی مدت را دوست نداریم، معتقدم هر تعطیلی باعث ایجاد وقفه می‌شود، اما به هر حال باید به بازی های ملی و تصمیمات صورت گرفته احترام بگذاریم، در حد توان نهایت همکاری را با تیم‌های ملی‌ خواهیم داشت.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که برخی از باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس نسبت به پر شدن سقف بودجه باشگاه سپاهان اعتراض کرده‌اند و با توجه به شکست تراکتور مقابل سپاهان در هفته اول، آیا این باشگاه نیز پیگیر این موضوع خواهد بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ضوابط را رعایت کردیم و سایر تیم‌ها نیز باید به قوانین احترام بگذارند، قطعاً اگر دست‌مان باز بود می‌توانستیم بازیکنان بیشتری جذب کنیم، اما به خاطر سقف بودجه و جهت رعایت قانون به همین تعداد بازیکن بسنده کردیم، در صورت ثابت شدن این موضوع، ما هم پیگیر خواهیم بود و اقدامات لازم را برای دفاع از حق تیم‌مان انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، تراکتور در چارچوب دیدار معوقه هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، از ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه ۱۱ شهریورماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: