کد خبر: ۹۵۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۸۴
صیادمنش امید بزرگ رضا عنایتی برای موفقیت تیم امید در انتخابی مرحل اول المپیک پاریس است.

مهره سرنوشت‌ساز عنایتی شاید نیاید!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: صیادمنش امید بزرگ رضا عنایتی برای موفقیت تیم امید در انتخابی مرحل اول المپیک پاریس است.

سرمربیگری رضا عنایتی در حین سرمربیگری در تیم امید مدام با این پرسش مواجه است که اگر بازیکنی با ویژگیهای خودش را در اختیار داشت چه می‌شد! عنایتی که یک گلزن افسانه‌ای در رده باشگاهی است در تیم امید فاقد بازیکنی با خصائص مشابه است.

 

او  الهیار صیادمنش را از هال سیتی به اردو دعوت کرده . همچنین یاسین سلمانی از پرسپولیس،  آریا برزگر از نساجی و همچنین طاها طباطبایی از سایپا  برای گلزنی تلاش خواهند کرد. خط آتشی که می‌تواند با حضور بازیکنانی نظیر مهدی هاشم نژاد(تراکتور) به عنوان هافبک که معمولا در خط حمله نیز بازی می کند شرایط بهتری به خود بگیرد.

 

با توجه به اینکه جز اللهیار مهاجم سرشناس دیگری درتیم امید وجودندارد یقینا عنایتی روی این بازیکن برنامه ویژه ای برای موفقیت در بازی های سرنوشت ساز بخصوص مقابل ازبکستان دارد اگرچه مشخص نیست اللهیار از لیگ انگلیس به ایران خواهد آمد یا خیر!

تیم فوتبال امید ایران  ۱۲ شهریور راهی تاشکند می‌شوند و به ترتیب در روزهای ۱۵، ۱۸ و ۲۱ شهریور به مصاف هنگ‌کنگ، افغانستان و ازبکستان خواهند رفت.

شاگردان رضا عنایتی پس از پایان این مرحله از انتخابی المپیک باید بازی‌های آسیایی هانگژ‌و شرکت کنند که در مرحله گروهی این مسابقات نیز به ترتیب باید در روزهای ۲۸ و ۳۰ شهریور و ۲ مهر مقابل عربستان، ویتنام و مغولستان قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: