کد خبر: ۹۵۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۹۰
مهاجمی که قرار بود از استقلال جدا شود حالا تبدیل به یکی از مهره های ثابت جواد نکونام شده است.

آرمان بلاخره رنگ نود دقیقه را در استقلال دید!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مهاجمی که قرار بود از استقلال جدا شود حالا تبدیل به یکی از مهره های ثابت جواد نکونام شده است.

استقلال در حال حاضر یکی از کم ترافیک ترین خط حمله های سال های اخیرش را تجربه می کند. در حالیکه در سه بازی ابتدایی این تیم در فصل جدید ارسلان مطهری در ترکیب اصلی حضور داشت و در اواسط بازی جای خودش را به رمضانی میداد، این بار مهاجم بلند قامت ابی ها از ابتدا در ترکیب حضور داشت و حتی تعویض هم نشد.

نکته جالب اینکه این برای اولین بار بعد از سه فصل و نیم حضور در استقلال بود که آرمان رمضانی یک بازی کامل را در ترکیب استقلال بازی کرد.

رمضانی در سال های حضورش در استقلال یا به عنوان یار تعویضی به میدان آمده و یا در روزی که فیکس بوده از اواسط بازی بیرون رفته بود.

البته که آرمان پنج گل از شش گلی که برای استقلال به ثمر رسانده را به عنوان یار جانشین زده بود و ثابت کرده می تواند یک تعویض طلایی برای استقلال باشد.

باید دید با توجه به اضافه شدن مهاجم آرژانتینی از این پس کدام یک از سه مهاجم مرکزی استقلال از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می گیرند و آیا ارسلان و آرمان نیمکت نشین می شوند یا با توجه به دیر اضافه شدن بلانکو همچنان مهره اصلی نکونام در خط حمله خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: