کد خبر: ۹۵۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
تعداد بازدید: ۹۸
وزیر خارجه ایران اظهار داشت: از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم. امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل و همچنین موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگوهایی داشته باشیم.

بامیرعبداللهیان: از مقامات عربستان اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم؛ امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل گفتگو کنیمه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر خارجه ایران اظهار داشت: از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم. امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل و همچنین موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگوهایی داشته باشیم.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر خود به این کشور گفت: ما همواره رایزنی‌ها و مشورت‌های موفقی را با مقامات عالیرتبه سوریه و با همکارم جناب آقای فیصل مقداد در دمشق یا تهران داریم؛ با توجه به تحولات جدید در منطقه و صفحه جدید و مثبت روابطی که در منطقه شاهد آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سفری که اخیرا بنده به عربستان سعودی داشتم و از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل و همجنین موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین‌المللی گفت‌وگو داشته باشیم.

وزیر خارجه ایران افزود: پیگیری توافقات روسای جمهور دو کشور در سفر اخیر آقای رئیسی به دمشق و سفر اخیر هیاتی کامل اعم از سیاسی و اقتصادی از سوریه به تهران یکی دیگر از اهداف این سفر است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: