کد خبر: ۹۵۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۸۶
سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتخاب وزارت امور خارجه به عنوان دستگاه برگزیده، عزم کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی را برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اِعمال «سیاست خارجی خوب» و «دستگاه دیپلماسی کارآمد» به عنوان «رکنی اساسی برای اداره موفق کشور» در همکاری هم‌افزا با تمام دولت و خدمت به مردم جزم‌تر کرد.

کنعانی: انتخاب به عنوان «دستگاه برگزیده»، عزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت را جزم‌تر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس در ادامه نوشت: با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، در تداوم راه و آرمان آن عزیزان، با توکل به خدای قادر و متعال و با ایمان به حتمیت تحقق وعده‌ها و بشارتهای قرآنی، در مسیر حرکت به سوی قله اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی، تلاش بیشتری خواهیم کرد، ان‌شاءالله.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: