کد خبر: ۹۵۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۱
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر این‌که اختلافات جدی بین قوای سه‌گانه وجود ندارد، گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و قطار توسعه کشور نیز با سرعت مطمئن حرکت می‌کند.

محسنی‌ بندپی: مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنندبه گزارش خبرداغ ، محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باید رابطه مجلس شورای اسلامی و دولت و به طور کلی رابطه سه قوه براساس تامین منافع مردم با اقتدار و با هماهنگی جلو رود لذا ما مجاز نیستیم که در قوای مختلف خدایی ناکرده به خاطر مسائل ساده و روبنایی منافع ملی را قربانی کنیم.

وی ادامه داد: قطعا باید اختلاف سلیقه‌ها به خاطر مردم کنار زده شود چون دود آن به چشم مردم رفته و مردم قربانی می‌شوند البته که اختلافات جدی بین قوا وجود ندارد و بعضا سوء تفاهم‌ها دیده می‌شود. 

نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که  قوای سه گانه با افق دید وسیع‌تر باید در راستای حل موضوعات مهم روی زمین مانده که مهم‌ترین آنها مربوط به رفع مشکلات جوانان همچون اشتغال و مسکن و کنترل آسیب‌های اجتماعی است گام بردارند.

محسنی بندپی با بیان این‌که دولت علی‌رغم تمامی مشکلات و کاستی‌ها در عرصه حضور دارد، تصریح کرد: قطار توسعه کشور با سرعت مطمئن حرکت می‌کند و ما شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها هستیم؛ در این مسیر باید مجلس شورای اسلامی ریل‌گذاری خوبی کرده و دولت هم به درستی اجرا کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در تبیین میزان همکاری مجلس شورای اسلامی با دولت گفت: همکاری مجلس با دولت زیاد بوده که نمونه بارز آن رای اعتماد 95 درصدی مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت سیزدهم بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: