کد خبر: ۹۵۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۵
سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ پایتخت به عنوان شهردار نمونه مناطق ۲۲‌گانه انتخاب شد.

شهردار منطقه۹ شهرداری نمونه تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی که با حضور میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در برج میلاد برگزار شد، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ به عنوان شهردار نمونه در بین مناطق ۲۲گانه معرفی شد.

همچنین؛ این مراسم هرساله برای گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و به  بهانه تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه شهرداری تهران برگزار می‌شود تا با الگو قرار دادن چهره‌ها و شخصیت‌های برجسته ای مانند شهیدان رجایی و باهنر، کارمندان در پیمودن راه به سمت اهداف متعالی شهرداری تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: