کد خبر: ۹۵۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۱۲۱
خسرو خسروشاهی، صدای ماندگار و دوبلور پیشکسوت کشورمان که مدتی در بیمارستان بستری شده بود، اکنون در منزل تحت مراقبت و درمان است.

خسروشاهی همچنان تحت مراقبت استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : خسرو خسروشاهی، صدای ماندگار و دوبلور پیشکسوت کشورمان که مدتی در بیمارستان بستری شده بود، اکنون در منزل تحت مراقبت و درمان است.

شهراد بانکی ـ دوبلور و مدیر روابط عمومی انجمن «گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم» ـ درباره شرایط جسمی خسرو خسروشاهی پس از ترخیص از بیمارستان، گفت: چند روزی است که استاد از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شده‌اند. خدا را شکر حالشان بهتر است اما همچنان تحت نظر و مراقبت هستند.

بانکی همچنین اظهار کرد: آقای خسروشاهی به دلیل شرایط بیماری که دارند، وضعیت جسمی‌شان گاهی دچار نوسان می‌شود و فعلا باید مدتی استراحت کنند تا ان‌شاءالله بهبودی کاملشان را به دست بیاورند. ما همراه با دوستان به دیدارشان می‌رویم و پیگیر حالشان هستیم. دعا می‌کنیم هرچه زودتر با بهبودی کامل بتوانیم دوباره در کنارشان باشیم.

خسرو خسروشاهی ۸۲ ساله، دوبلور و مدیر دوبلاژ پیشکسوت کشورمان است. از آثار ماندگار او می‌توان به دوبلهٔ فیلم‌های آلن دلون، آل پاچینو و آمیتاب باچان اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: