کد خبر: ۹۵۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۰
نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید اقدامات نظارتی نمایندگان مجلس به منزله عدم تعامل با دولت تلقی شود، گفت: هر دو قوه کار خود را انجام می‌دهیم و اراده اصلی مجلس و دولت تعامل است.

باقری: اراده اصلی مجلس و دولت تعامل استبه گزارش خبرداغ، حجت الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه تعامل مجلس یازدهم با دولت سیزدهم اظهار کرد: تمام جلسات مجلس با دوستان دولتی به سمت تعامل است و ما حتماً از دولت حمایت می‌کنیم اما این حمایت‌ها در چارچوب قانون و از طریق انجام نظارت بر عملکرد، تذکر، سوال و استیضاح صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اقدامات نظارتی نمایندگان مجلس به منزله عدم تعامل با دولت تلقی شود، گفت: هر دو قوه کار خود را انجام می‌دهیم و اراده اصلی مجلس و دولت تعامل است؛ حتماً تا به حال از دولت حمایت کردیم و از این به بعد هم این حمایت ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس عنوان کرد: رویه من و بسیاری از همکارانم در مجلس تاکنون این بوده که همیشه نقاط برجسته دولت را رسانه‌ای و ایرادات را در جلسات خصوصی مطرح کنیم تا آنها را برطرف نمایند؛ این نشان از تعامل بسیار بالای مجلس با دولت است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: