کد خبر: ۹۵۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۰۵
تاتنهام می‌تواند در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی مهدی طارمی را جانشین هری کین کند.

طارمی همچنان در لیست تاتنهام برای جانشینی هری کینبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : تاتنهام می‌تواند در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی مهدی طارمی را جانشین هری کین کند.

تاتنهام هنوز جانشینی برای هری کین انتخاب نکرده است. با وجود اینکه آن‌ها یک مهاجم گلزن را از دست داده‌اند هنوز فرصت دارند که یک بازیکن مناسب را جذب کنند. کالچومرکاتو دوباره گمانه زنی‌ها در مورد بازیکنی که تاتنهام در تابستان امسال به او چشم دوخته، برانگیخته است. این نشریه ایتالیایی مدعی است اسپرز می‌تواند برای خرید مهدی طارمی از پورتو اقدام کند.

ظاهرا هنوز مسیر انگلیس برای این بازیکن ۳۱ ساله باز است که مشتریانی در لیگ برتر و به ویژه تاتنهام دارد. با این حال، یک مانع احتمالی برای اسپرز و هر مشتری دیگری در رابطه با جذب طارمی وجود دارد. ظاهراً، از آنجایی که پورتو تنها ۸۵ درصد از حق فروش این بازیکن را در اختیار دارد، می‌خواهد این مهاجم را با بالاترین قیمت ممکن بفرشد.

طبق گزارش‌ها، آنها ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می‌خواهند و هیچ باشگاهی در تابستان امسال چنین پیشنهادی برای خرید طارمی ارائه نکرده است. به عنوان مثال، میلان ظاهراً ۱۵ میلیون یورو به اضافه پاداش ارائه کرده بود.

تاتنهام با وجود در اختیار داشتن ریچارلیسون و آلخو ولیز باز هم می‌تواند در تابستان امسال مهاجم جذب کند. طارمی علاوه بر تجربه بازی در اروپا، پتانسیل مناسبی برای گلزنی دارد. او بیش از ۳۰۰ بازی رسمی در سطح باشگاهی، و همچنین ۶۶ بازی و ۳۳ گل ملی در تیم ملی ایران دارد.

طارمی فصل گذشته در ۵۱ بازی، ۳۱ گل زد و ۱۴ پاس گل به ثبت رساند. او به طور میانگین در هر بازی روی یک گل اثر داشته است. با این حال، مطمئناً تاتنهام نمی‌خواهد برای مهاجمی در ۳۰ سالگی بدون تجربه قبلی در لیگ برتر، هزینه‌ بالایی را بپردازد.

با در نظر گرفتن این موضوع، اسپرز احتمالاً به دنبال کاهش پیشنهاد پورتو است اما بر اساس گزارش فوق، آن‌ها ممکن است خیلی انعطاف پذیر نباشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: