کد خبر: ۹۵۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۷۴
یک نماینده مجلس شورای اسلامی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین را وظایف اصلی نمایندگان مجلس دانست و گفت: کارت زردهایی که به وزرا داده می‌شود، در راستای وظیفه ذاتی نمایندگان و از سر خیرخواهی است.

رضایی: شاهد دولت و مجلسی همسو هستیمبه گزارش خبرداغ ،علی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه تعامل مجلس یازدهم با دولت سیزدهم با بیان اینکه «امروز شاهد روی کار بودن دولت و مجلسی همسو هستیم»، عنوان کرد: آنچه که اهمیت دارد، این است که از همسویی، مردم نیز بهره‌مند شوند.

وی گفت: هرچه دولت و مجلس همسویی بیشتری داشته باشند و هماهنگی بیشتری میان آنها وجود داشته باشد، مردم بیشتر سود می برند و وضع آنها خوب می‌شود.

نماینده صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین را وظایف اصلی نمایندگان مجلس دانست و تاکید کرد: تنها ابزار نظارتی که در اختیار نمایندگان قرار دارد، تذکر، سوال و در آخر استیضاح است و کارت زردهایی که به وزرا داده می‌شود و همچنین استیضاح‌هایی که انجام می‌گیرد، در راستای وظیفه ذاتی نمایندگان و از سر خیرخواهی است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: