کد خبر: ۹۵۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۸۱
ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر ظرف مدت ۱۴ روز گذشته ، گفت : سوداگران مرگ بدانند ، استان سمنان برای آن ها پایان راه سوداگری شان است.

کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر طی دو هفته در استان سمنانبه گزارش خبرداغ ، ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر ظرف مدت ۱۴ روز گذشته ، گفت : سوداگران مرگ بدانند ، استان سمنان برای آن ها پایان راه سوداگری شان است.

سردار جلیل موقوفه ئی یکم شهریورماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، همکاران بنده در ۱۴ روز گذشته طی انجام عملیات های منسجم ، ضربتی و غافلگیرانه ۷ نفر قاچاقچی حرفه ای را به همراه ۷ دستگاه انواع خودرو دستگیر و توقیف کردند و در مجموع ۴۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محله ها از مهم ترین مطالبات مردم و دغدغه پلیس است، تصریح کرد: با همت ماموران پلیس ۶۵ نفر از سرکرده‌های اصلی توزیع مواد مخدر در شهرهای استان و محله ها دستگیر و روانه زندان شدند.

سردار موقوفه ئی تاکید کرد : برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان ، سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر ، این شیادانی که زندگی و آینده جوانان ما را بازیچه‌ی اهداف پلید خود قرار می دهند با جدیت در دستور کار پلیس است و این افراد بدانند استان سمنان برای آنان پایان راه سوداگری شان است .

 فرمانده انتظامی استان در پایان با سوداگران این بلای خانمانسوز اتمام حجت کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان ، طی برنامه ریزی و انجام عملیات شبانه روزی ، با تمام قدرت و بدون هیچ ملاحظه‌ای جلوی قاچاقچیان و فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر خواهد ایستاد و به کسی رحم نمی کند.
انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: