کد خبر: ۹۵۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۵۳
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری مرد موتورسواری خبر داد که با قمه به مامور پلیس راهنمایی و رانندگی حمله و وی را مصدوم کرده بود.

قمه‌کشی مرد موتورسوار برای مامور پلیس راهوربه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری مرد موتورسواری خبر داد که با قمه به مامور پلیس راهنمایی و رانندگی حمله و وی را مصدوم کرده بود.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: روز گذشته راکب موتورسیکلت فاقد پلاک که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بوده مورد تذکر و اعمال قانون مامورین راهور مستقر در تقاطع بهبودی قرار می‌گیرد.

به گفته وی، متهم به جای اطاعت از دستور پلیس به سمت مامور راهور حمله ور و با استفاده از سلاح سرد (قمه) وی را مورد ضرب وجرح قرار می دهد که نظر به اهمیت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این درگیری در دستور کار ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

ماموران این پلیس، با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده و فعال سازی منابع خبری، متهم را پس از شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه با بیان اینکه نامبرده از اراذل و اوباش سابقه دار تهران بوده و دارای سوابق کیفری در پرونده خود است، پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: