کد خبر: ۹۵۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۷
یک سایت اصولگرا پیرو انتقادهایی که فائزه هاشمی خطاب به حسین مرعشی مطرح کرده است از او خواست که فائزه هاشمی را از حزب کارگزاران اخراج کند.

پیشنهاد سایت نزدیک به قالیباف به حسین مرعشی: فائزه هاشمی را از حزب اخراج کنیدبه گزارش خبرداغ ، سایت اصولگرای مثلث آنلاین با اشاره به اختلافات اخیری که بین حسین مرعشی و فائزه هاشمی رخ داده خطاب به حسین مرعشی نوشت:

اگر در حرف خود واقعا صادقید و شرکت در انتخابات را تنها راه فعالیت سیاسی در جمهوری اسلامی می‌دانید، چرا فائزه هاشمی را از حزب اخراج نمی‌کنید؟ شاید بگوید نیاز به اکثریت آراء دارد. اگر چنین هم باشد، آیا دبیرکل حزب نمی‌تواند درباره این موضوع با اعضای حزب سخن بگوید و آنها را قانع کند؟ اگر هم قانع نمی‌شوند آیا اکثریت اعضای کارگزاران مانند فائزه هاشمی فکر می‌کنند و مترصد عبور از نظام هستند؟

این پرسش‌های مهمی است که سید حسین مرعشی باید به آنها پاسخ دهد تا بتواند ثابت کند که این صدای نعل و میخ‌زدن‌ها که از حزب کارگزاران به گوش می‌رسد، حربه‌ای سیاسی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: