کد خبر: ۹۵۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۳۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور و رگبار و رعد و برق و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد.

پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ این مناطق از جمعه خنک می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور و رگبار و رعد و برق و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی ، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس و برخی نقاط اردبیل رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: جمعه (۳ شهریورماه) با نفوذ جریانات خنک شمالی در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب، برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی و شنبه (۴ شهریورماه) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال شرق سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: یکشنبه (۵ شهریورماه) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

به گفته ضیاییان جمعه در استان‌های ساحلی خزر و شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: طی پنج روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۲ شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری ، در بعضی ساعت‌ها افزایش وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر افزایش باد با احتمال وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: