کد خبر: ۹۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۹۹
یاسین سلمانی اولین بار فوتبالش را از مدرسه فوتبال کیانوش رحمتی در شهرستان گرگان آغاز کرده است.

دلخوری شدید دستیار نکونام از خرید جدید پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : یاسین سلمانی اولین بار فوتبالش را از مدرسه فوتبال کیانوش رحمتی در شهرستان گرگان آغاز کرده است.

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان در نهایت پس از مذاکره با دست اندرکاران باشگاه استقلال، تصمیم گرفت به پرسپولیس برود و با این تیم قرارداد ۲ ساله امضا کند.

نکته جالب در مورد یاسین سلمانی اینکه این هافبک تکنیکی در دوران کودکی و نونهالی شاگرد مدرسه فوتبال کیانوش رحمتی در شهرستان گرگان بوده است. از آنجایی که خانواده همسر دستیار جواد نکونام اهل شهرستان گرگان بوده و دستی نیز در این شهر برآتش فوتبال دارند، کیانوش رحمتی اقدام به تأسیس مدرسه فوتبال کرده بود. یکی از شاگردان ممتاز مدرسه فوتبال رحمتی، همین یاسین سلمانی بوده که در هفته های گذشته مربی استقلال تلاش کرد او را آبی پوش کند اما...

سلمانی در چند نوبت برای مذاکره حضوری با استقلال امروز و فردا کرد. او در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد که هدفش بازی در کشورهای خارجی است و فعلا قصد ندارد در ایران به فوتبالش ادامه دهد. از طرفی با توجه به عدم تمایل پرسپولیس به خرید کاپیتان تیم امید به دلیل ترافیک خط میانی، کیانوش رحمتی باز در چند نوبت با شاگرد قدیمی اش تماس گرفت تا مطمئن شود، قرمزپوش نمی شود و اگر پیشنهاد خارجی نرسید به استقلال می رود. به هر روی این اتفاق نیفتاد و یاسین سلمانی با نظر مثبت یحیی گل محمدی در نهایت پیراهن پرسپولیس را پوشید تا همه استقلالی ها از جمله کیانوش رحمتی را سورپرایز کند!

چند روز دیگر نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران به پایان می رسد و از این رو برخی باشگاه ها برای تکمیل فهرست به تکاپو افتاده اند و در این میان پرسپولیس و تراکتور که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند تحرکات بیشتری داشته اند. همین چند روز پیش و پس از بازی پرسپولیس و تراکتور بود که کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس در صحبت هایی هماهنگ از وجود برخی مشکلات در این باشگاه و بی توجهی ها گلایه کردند و به نظر می رسید عمده مسئله آن ها مشکل مالی است.

این اظهارنظرها و گلایه ها در حالی صورت گرفت که به گفته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این باشگاه برای پرداخت طلب های فصل گذشته بازیکنانش اقدام کرده و تقریبا صد در صد با آن ها تسویه کرده بود و برای همین این گلایه ها و ابراز نگرانی سرخ ها باعث تعجب خیلی ها شد! از طرفی باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات با حفظ اسکلت اصلی تیم و جذب چند بازیکن ملی پوش در پست های مختلف به ترمیم نقاط ضعف اقدام و رضایت یحیی گل محمدی سرمربی تیم را جلب کرده بود و به زعم بسیاری این تیم کار اصلی اش را در نقل و انتقالات به درستی انجام داده بود.

بنابراین انتقاد و گلایه پرسپولیسی ها نمی توانست دلیلی جز مسائل مالی داشته باشد اما با از سر گرفته شدن نقل و انتقالات پرسپولیس به نظر می رسد اشاره سرخ ها به مشکلات مالی، درخواست تامین هزینه جذب چند بازیکن جدید با توجه به نگرانی بابت پر شدن سقف بودجه باشد. در همین زمینه از اوایل هفته جاری تحرکات نقل و انتقالاتی پرسپولیس شدت گرفت و شاهد خروج مهدی عبدی مهاجم با سابقه این تیم و انتقال قرضی او به تراکتور و مذاکره و توافق با یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید بودیم.

حالا دست یحیی گل محمدی در خط میانی بازتر از همیشه شده و او می تواند با خیال راحت هر تاکتیکی دلش خواست برای مسابقات آینده پرسپولیس در نظر بگیرد و استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: