کد خبر: ۹۵۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۷۳
پیشکسوت استقلال از سبک بازی حال حاضر تیم رضایت ندارد.

اختلاف نکو و خطیر نگرانم کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ استقلال در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مهم‌ترین بازی خود را باید برگزار کند. حساسیت این بازی وقتی برای استقلالی‌ها خصوصاً مهاجمان این تیم زیادتر می‌شود که اگر تیم استقلال بتواند گل بزند، هزارمین گل این تیم ثبت خواهد شد، پس چه بهتر که پیروزی آبی‌پوشان عجین شود با ثبت رکوردی که برای استقلال افتخارآفرین خواهد بود. با این پیش‌زمینه ذهنی شاگردان نکو در اصفهان میهمان تیم مورایسی خواهند بود که کارشناسان فوتبال این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانند. خیلی‌ها بر این باور هستند که عیار تیم استقلال در اصفهان مقابل سپاهان مشخص می‌شود به همین دلیل نکو باید تمام تلاش خود را بکند تا نشان دهد برای تمام بازی‌ها برنامه دارد و تیمش را از هر لحاظ آماده قهرمانی کرده است. با توجه به تمام نکاتی که ذکر شد و حساسیتی که در خصوص بازی استقلال و سپاهان در هفته سوم وجود دارد به سراغ ستارهمدانی هافبک سابق استقلال رفتیم تا نظر او را در این باره جویا شویم.

*استقلال دو بازی اول خود را برده است و با این اوصاف پیش‌بینی‌های پیش‌فصل عده‌ای از کارشناسان در خصوص استقلال غلط از آب درآمد.
در واقع با توجه به مشکلات مدیریتی و همچنین شرایط دیگری که وجود داشت، انتظار نمی‌رفت استقلال این‌طور نتیجه بگیرد اما این تیم توانست نفت را در آبادان شکست دهد و در تهران هم بازی خوبی مقابل ملوان انجام داد. با توجه به شرایط موجود استقلال توانست خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد و حالا با آمادگی ذهنی خوبی به مصاف سپاهان در اصفهان می‌رود. امیدوارم که این پیروزی‌ها تدوام داشته باشد.


*بعضی‌ها بر این باور هستند که استقلال خوب نتیجه می‌گیرد، اما زیبا بازی نمی‌کند! نظر شما در این خصوص چیست؟
به نظرم این حرف کارشناسی شده نیست. افرادی که این موضوع را مطرح می‌کنند قصد دارند به استقلال ضربه بزنند. وقتی تیم استقلال بعد از سپاهان با چهار گل بهترین خط حمله را در لیگ دارد نشان از آن است که این تیم توانسته خوب بازی کند و گلزن‌های خوبی دارد. مهمتر از این حرف‌ها هم این است که کادرفنی چه برنامه‌ای برای بازی دارد. شما نگاه کنید تراکتور، سپاهان و پرسپولیس با حفظ شاکله تیم خود توانستند نفرات مورد نظرشان را نیز جذب کنند در حالی که استقلال در این امر موفق نبود، اما با توجه به تمام مشکلاتی که وجود داشت استقلال توانست میان این حریفان صدرنشین باشد.

اختلاف نکو و خطیر نگرانم کرده است
*مهم‌ترین موضوعی که شاید موفقیت‌های استقلال را لوث کند موضوع اختلاف آقای خطیر و نکونام است و باعث نگرانی هواداران شده است، نظر شما در این خصوص چیست؟
من از اختلاف خطیر و نکونام خیلی نگرانم. امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات حل شود. اگر اختلافات ادامه داشته باشد، قطعاً به استقلال ضربه می‌زند.


*دو بازی نخست استقلال را تماشا کردید. فکر می‌کنید این تیم در چه نقاطی باید ترمیم شود.
به نظرم این تیم باید در تمام خطوط تقویت شود. استقلال تیم بزرگی است و برای اینکه بتواند همچنان موفقیت خود را تداوم بخشد باید در تمام خطوط تقویت شود.


*استقلال در هفته سوم باید در مهم‌ترین بازی خود به مصاف سپاهان برود. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
به هرحال سپاهان سرسخت‌ترین حریف استقلال برای رسیدن به قهرمانی است. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و سرمربی توانایی دارد ضمن اینکه مدیریت این باشگاه هم قوی است. به نظرم مثلث موفقی را تشکیل داده‌اند که می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. قطعاً استقلال در اصفهان کار سختی را در پیش دارد و باید باهوش عمل کرده و این حریف سرسخت را شکست دهد.


*چقدر استقلال شانس موفق شدن در اصفهان را دارد؟
نکو مربی زیرک و توانمندی است و تاکنون هم خیلی خوب توانسته بر مشکلات استقلال غلبه کند. به نظر استقلال با درایت می‌تواند این حریف اصفهانی را شکست دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: