کد خبر: ۹۵۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۱
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریاچه ارومیه در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: طرح بزرگ انتقال آب از دریاچه ارومیه مورد مطالعه قرار گرفته و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

میرتاج‌الدینی: حال دریاچه ارومیه خوب نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: این روزها دریاچه ارومیه حال خوشی نداشته و در شرایط بحرانی قرار دارد. این وضعیت به دلایل مختلفی همچون عوامل انسانی، مدیریتی و شرایط اقلیمی و نیز توسعه بی‌رویه کشاورزی در حوزه آبریز دریاچه ارومیه رخ داده است.

وی مهم ترین موضوع در رابطه با دریاچه ارومیه را مدیریت منابع و مصارف آب دانست و افزود: این موضوع در سال های گذشته به خوبی مدیریت نشد البته بخشی از اقدامات سخت افزاری به نتیجه رسید اما پاسخگو نبود.

میرتاج الدینی یادآور شد: طرح های نیمه تمامی مانند انتقال آب از سد کانی سیب کماکان باقی مانده است؛ البته این طرح از اقدامات خوب و قابل تقدیر است منتها به ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ طرح بزرگ انتقال آب از دریاچه ارومیه نیز مورد مطالعه قرار گرفته و امیدواریم به زودی اجرایی شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: