کد خبر: ۹۵۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۹۲
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم بلکه خواستار حمایت از کشاورزان شمالی هستیم.

نماینده قائمشهر خواستار رسیدگی به وضع کشاورزان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، کمال علیپور خنکداری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: مردم از ما سوال می کنند که وزیر جهاد کشاورزی داریم یا نداریم؟ چه جوابی به آنها بدهیم؟ در مورد برنج که تا سقف انبارها پر شده چه کاری انجام دادید؟ مگر شما مسئول حمایت از کشاورزان نیستید؟ 

وی در ادامه اظهار کرد: ما نمایندگان استان های شمالی کشور نه استعفا می دهیم و نه تجمع می کنیم بلکه اگر به فوریت این مشکل را حل نکنید، استیضاح شما را در دستور کار قرار خواهیم داد. نمی شود به تولیدات کشاورزان بی توجه بود. 

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به کشاورزان در این رابطه چه پاسخی دهیم؟ می طلبد رفع این مشکل را در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: