کد خبر: ۹۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۱۹
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا اعلام کرد: متقاضیان آموزش رانندگی الزامی به شرکت در کلاس‌های آموزش آیین‌نامه آموزشگاه‌ها ندارند؛ این اعلام امروز پلیس در حالیست اجباری بودن کلاس آیین‌نامه گواهینامه از سال ۱۳۹۷ برداشته شده بود اما در سکوت و بی‌خبری کامل!

خبر خوش برای متقاضیان آموزش رانندگیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : معاون اجرایی پلیس راهور فراجا اعلام کرد: متقاضیان آموزش رانندگی الزامی به شرکت در کلاس‌های آموزش آیین‌نامه آموزشگاه‌ها ندارند؛ این اعلام امروز پلیس در حالیست اجباری بودن کلاس آیین‌نامه گواهینامه از سال ۱۳۹۷ برداشته شده بود اما در سکوت و بی‌خبری کامل!

سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور فراجا درباره الزام حضور متقاضی برای آموزش آئین‌نامه از سوی آموزشگاه‌ها و غیرقانونی بودن آن اظهار کرد: برابر آیین‌نامه آموزشگاه‌های رانندگی که در سال ۱۳۹۷ تصویب و به آنها ابلاغ شد، قرار بر این شد آموزش حضوری آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی اختیاری باشد.

وی افزود: بر همین اساس در حال حاضر متقاضیان، الزامی به حضور در کلاس‌های آموزش آئین نامه ندارند.

رمضانی بیان کرد: اجباری بودن کلاس آیین‌نامه گواهینامه خودرو از سال ۱۳۹۷ برداشته شد و اگر شخصی اعلام می‌کرد که آیین‌نامه را بلد است فقط از او، امتحان آیین‌نامه را می‌گرفتند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: اکنون به صورت سراسری این موضوع به کل کشور ابلاغ شده است تا تمامی متقاضیان از این موضوع مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: