کد خبر: ۹۵۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۱۷۴
آذربایجان شرقی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به وظیفه مهم روابط عمومی های سازمان ها در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند و در این راستا نیز باید در برابر خباثت و تلاش های شبانه روزی دشمنان در ایحاد انحراف در افکار مردم، مقابله کنند.

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به وظیفه مهم روابط عمومی های سازمان ها در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند و در این راستا نیز باید در برابر خباثت و تلاش های شبانه روزی دشمنان در ایحاد انحراف در افکار مردم، مقابله کنند.

افشار دارابی، عصر ۲۵ مرداد ماه در مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر آذربایجان شرقی که در استانداری تبریز برگزار شد، از تغییر رویکرد و آرمان های روابط عمومی ها بعد از اتفاقات سال گذشته خبر داد و گفت: روابط عمومی ها بعد از اغتشاشات سال گذشته و همچنین در راستای فریضه جهاد تبیین از وظایف و مسئولیت های ابتدایی خود یعنی تبیین اقدامات سازمان‌ها و مدیران و ارتباط سازمان‌ها با مردم تغییر رویکرد داده و در زمینه تولید اطلاعات و محتوا ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: بر اساس نیاز، مناسبات و محاسبات باید تعریف جدیدی برای روابط عمومی ها ارائه کنیم و همچنین مدیران اجرائی باید برای تغییر رویکرد روابط عمومی ها توجه بیشتری را به این بخش داشته باشند.

وی تصرف افکار و اذهان عمومی مردم را خطرناک تر از تصرف سرزمین عنوان کرد و ادامه داد: دشمن می‌خواهد با نقشه ها و جنگ ترکیبی خود علیه ایران اسلامی، افکار عمومی را با مدیریت خود نسبت به عملکرد و کارکرد مسئولان مخدوش کند و روابط عمومی ها در مقابله و اقناع سازی مردم نقش ویژه و بسزایی دارند.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور بخش خاکستری جامعه را نقطه‌ای میان جنگ و صلح قلمداد کرد و افزود: جنگ شناختی دشمن در بخش خاکستری جامعه است و دشمن در صدد افول اعتماد و اعتقاد عمومی و قشر خاکستری به نظام  که در پاییز سال گذشته به نقطه اوج خود رسید، است و روابط عمومی ها باید از بستر های فضای مجازی در راستای مقابله با دشمن بهره ببرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: