کد خبر: ۹۵۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۷
دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.

دشت سه امتیازی پرسپولیس با اشتباه گلر استقلالیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در اولین دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. سعید صادقی تک گل نیمه اول را در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنس، سیامک نعمتی و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی و سعید صادقی.

دقیقه ۶: ارسال سروش رفیعی از کرنر با شوت از پشت محوطه همراه شد و پورحمیدی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۷: فرصت عالی از ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه پرسپولیس به دیواره دفاعی میهمان برخورد کرد.

دقیقه ۲۸: فرصت عالی برای تراکتور از ضربه ایستگاهی پشت محوطه که ضربه آلوز خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: پاس عالی آلوز در شرایط خطرناک با هشیاری علی نعمتی به کرنر فرستاده شد و از جلوی پای گوستاوو دور شد.

دقیقه ۴۰: فرصت خطرناک با ضدحمله برای پرسپولیس به دست آمد و سرلک پس از سرتوپ زدن و فریب دروازه‌بان در آستانه گلزنی بود اما تکل نادری این فرصت را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه ۴۲: پاس بلند کنعانی از زمین پرسپولیس با خروج عجیب و اشتباه مهلک پورحمیدی همراه شد و توپ در شرایط دروازه خالی به صادقی رسید و سعید صادقی با فرصت طلبی دروازه تراکتور را با یک بغل پای دقیق باز کرد.

دقیقه ۲+۴۵: حرکت انفرادی خوب مهدی ترابی پرسپولیس را در موقعیت گل دوم قرار داد اما ضربه نهایی او وارد دروازه نشد تا یحیی حسرت شدیدی را لب خط تجربه کند.

دقیقه ۵۱: فرصت گلزنی عالی برای تراکتور که شوت سنگین ریکاردو آلوز به تیرک دروازه خورد و با خوش شانسی بیرانوند وارد دروازه نشد.

دقیقه ۶۰: موقعیت خطرناک برای پرسپولیس با پرتاب بلند امیری که ضربه پورعلی گنجی از روی خط بیرون کشیده شد.

دقیقه ۶۰: فرصت برای مهدی ترابی در موقعیت مناسب که ضربه نهایی او به دیواره کناری دروازه پورحمیدی زده سد.

دقیقه ۶۳: اشتباه مجدد پورحمیدی روی ارسال ترابی و در ادامه ضربه مهاجم پرسپولیس که از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: ضربه علی نعمتی روی ارسال ترابی از ضربه ایستگاهی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: پرسپولیس در آستانه باز کردن دروازه تراکتور برای بار دوم بود که فرصت پورعلی‌گنجی به تیرک دروازه خورد تا دو تیم در تیرک زدن برابر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: