کد خبر: ۹۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۹۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش و اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی و همچنین ساماندهی نیروهای شرکتی شد.

ویس کرمی: طرح اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی در دستور مجلس قرار گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به حمله تروریستی در شاهچراغ گفت: باید برخورد با عوامل این حمله تروریستی در دستور کار قرار گیرد؛ این سند روسیاهی دشمنان مردم ایران است که آنها را بی‌گناه به رگبار می‌بندند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به موضوع اعلام نتایج اولیه کنکور گفت: لازم است وزارت آموزش و پرورش به سرعت اطلاع رسانی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار در دستور قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش و اصلاح قانون مدارس غیرانتفاعی و همچنین ساماندهی نیروهای شرکتی شد و گفت: باید حل مشکلات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: