کد خبر: ۹۵۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۷
دوشنبه ۹ مرداد، گزارش مرگ پسر جوانی در بیمارستان از سوی مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد.

مرد طلبکار با کوکتل مولوتف، پسرجوانی را که به او بدهکار بود کشتبه گزارش خبرداغ به نقل  از ایران: دوشنبه ۹ مرداد، گزارش مرگ پسر جوانی در بیمارستان از سوی مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد.

به دنبال اعلام این خبر، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر جوان با مردی به نام بهروز اختلاف مالی داشته است. مقتول مدتی قبل از قاتل مبلغی پول قرض گرفته بود اما در این مدت بدهی‌اش را پرداخت نکرده بود.
در این میان قاتل چند باری طلبش را درخواست می‌کند اما وقتی به نتیجه نمی‌رسد، با مقتول در خیابان کوهستان، حوالی باغ پرندگان قرار گذاشت و وقتی در محل قرار حاضر شدند دوباره به خاطر بدهی باهم درگیری لفظی پیدا کردند. اما ناگهان مرد طلبکار یک کوکتل مولوتوف را به سمت وی پرتاب کرد که باعث سوختگی و مرگ مرد جوان شد.
با برملاشدن هویت عامل این جنایت، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت مرد آتش‌افروز را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: