کد خبر: ۹۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۰۹
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.

مرادی: وزارت نیرو عملکرد خوبی در تامین برق فصل تابستان داشته استبه گزارش خبرداغ ، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد وزارت نیرو در تامین برق کشور به ویژه در ایام گرما، بیان کرد: کمیسیون انرژی جلساتی با وزیر نیرو تشکیل داده و مسائل و مشکلات منطقه ای و ملی را با ایشان مطرح کردیم. خوشبختانه وزیر نیرو نیز عملکرد خوبی داشته و تلاش کرده تا مسائل را پیگیری کند.

نماینده بندرعباس در مجلس گفت:‌ یکی از موارد منطقه ای که بنده در جلسه اخیر به وزیر نیرو منتقل کردم بحث تامین آب در جزیره قشم است، دولت قبلی در این زمینه قول داد اما کاری انجام نداد ولی وزارت نیرو در این دولت از همان روزهای ابتدایی قول دادند که مشکل آب قشم را به یک سامانی برسانند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در سراسر کشور با آن مواجه هستیم تبدیل سیم به کابل است. این کار در برخی از نقاط کشور به خوبی در حال انجام است اما در استان هرمزگان به دلیل عدم تامین اعتبار لازم کار پیشرفت کندی دارد.

مرادی خاطرنشان کرد: اورهال نیروگاه های برق کشور نیز از موضوعات مهم دیگر است. وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند ناترازی ها در حوزه برق را حل کند و کمترین فشار به مردم وارد شود. تا به امرزو تلاش وزیر نیرو در حوزه تامین برق قابل تحسین است و مجموعه وزارت نیرو در حوزه برق عملکرد خوبی داشتند.

وی در ادامه تاکید کرد: هر سال باید ۱۰ هزار مگاوات تولید برق افزایش یابد و در مجموع باید در طول چهار سال عمر این دولت حدود ۴۰ هزار مگاوات برق به شبکه اضافه شود. خوشبختانه وزارت نیرو این عزم و اراده را دارد تا این هدف محقق شود و حدود ۷۰ درصد کار پیشرفت خوبی داشته است.

مرادی در پایان گفت: وزارت نیرو گام خوب دیگری در تابستان امسال برداشته و شاهد کاهش خاموشی ها به ویژه در بخش خانگی هستیم. اولویت مجلس و دولت این است تا این خاموشی ها به حداقل ممکن برسد. ان‌شاءالله  این روند نیز ادامه دار باشد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: