کد خبر: ۹۵۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۱۳۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور هیاتی از این کمیسیون در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان و فلسطین اشغالیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، وحید جلال‌زاده با انتشار ویدئویی در صفحه توییتر خود اظهار کرد: در سفر به لبنان به منطقه‌ای در جنوب لبنان یعنی جبل عامل و در روستای مارون الراس حضور پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: این روستا مرز لبنان و فلسطین اشغالی است که همچون مناطق ما در بازدید راهیان نور، در این منطقه حضور پیدا می‌کنند اینجا مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی است.

جلال‌زاده با نشان دادن منطقه پیرامون خود اظهار کرد: اینجا یک پارک ایرانی است که توسط شهیدان خوش‌نویس و شاکری تاسیس شده است و هر استان یک غرفه دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درود بر مقاومت حزب‌الله و شهدایی که با خون خود این منطقه را به جبهه مقاومت ملحق کرده امیدواریم یک روز ایرانیان از همین مرز به سمت بیت‌المقدس رفته و نماز پیروزی اقامه کنند.

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

جلال‌زاده در توضیح این ویدئو در توییتر نوشت:

« مارون الراس مرز لبنان و فلسطین اشغالی، ٣ روز مانده به سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ ٣٣ روزه نبرد تاریخی که هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست. »

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: