کد خبر: ۹۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی باید نابود شود.

جلال‌زاده: رژیم صهیونیستی باید نابود شودبه گزارش خبرداغ  به نقل از خبرگزاری شهاب، وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که در راس هیاتی به لبنان سفر کرده است، در جریان این سفر از «باغ ایرانی» در منطقه «مارون الراس» واقع در مرزهای لبنان و سرزمی های اشغالی بازدید کرد.

وی که به همراه هیات پارلمانی ایرانی و مسئولانی از حزب الله به این منطقه رفته است در اظهارتی گفت: ما اکنون در یک نقطه مرزی با سرزمین‌های اشغالی فلسطین قرار داریم و می خواهم جمله امام خمینی(ره) را به شما یادآوری کنم مبنی به این که «رژیم صهیونیستی باید از روی زمین محو شود».

جلال‌زاده تاکید کرد: بعد از آن نیز مقام معظم رهبری در بیاناتی فرمود که رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر از بین خواهد رفت.

در جریان این بازدید مسئولان حزب الله بخشی از بقایای یک بالگرد نظامی صهیونیستی که مبارزان مقاومت در جنگ ۲۰۰۶ ساقط کرده بودند را به جلال‌زاده هدیه دادند.

وحید جلال‌زاده روز پنجشنبه وارد لبنان شد و با گروه‌های فلسطینی در سفارت تهران در بیروت دیدار کرد.

وی همچنین با نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان و دیگر مسئولان لبنانی دیدار و رایزنی کرد.

وحید جلال زاده پیش از سفر به لبنان در راس هیاتی پارلمانی به سوریه سفر کرده بود و با مسئولان ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: