کد خبر: ۹۵۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
آرتتا یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال است و رابطه بسیار خوبی با رقیبش در لیگ برتر «پپ گواردیولا» دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی: آرتتا یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال است و رابطه بسیار خوبی با رقیبش در لیگ برتر «پپ گواردیولا» دارد.

اگر این پیشنهاد را قبول نکنی دهنت را سرویس می‌کنم!

آرتتا در نوجوانی با پپ گواردیولا در لاماسیا آشنا شد و گواردیولا که ۱۰ سال از او بزرگتر است در تیم اصلی بازی می‌کرد.

آرتتا درباره آن روزها می‌گوید: «او از ابتدا از من مراقبت می‌کرد و از آن روز واقعاً به او وابسته شدم.» پس از اینکه آرتتا در سال ۲۰۱۶ از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شد، گواردیولا او را به عنوان مربی در منچسترسیتی استخدام کرد. آرتتا همیشه می‌خواست راه بازگشت به آرسنال را پیدا کند، اما زمانی که باشگاه به او پیشنهاد مربیگری در تیم اصلی مردان را در سال ۲۰۱۹ داد، دچار تردید شد. او می‌گوید: «وسط فصل و اولین کار تو.»

او هنوز یادش است که وقتی به سراغ گواردیولا رفت و به او گفت که برای قبول این پیشنهاد آماده نیست، پپ به او چه گفت: «تو آماده‌ای. اگر این کار را نکنی دهنت را سرویس می‌کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: