کد خبر: ۹۵۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۵
سمیر بنوت، قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا، پیش‌بینی خود از قهرمان بعدی این مسابقات را اعلام کرده است.

هادی چوپان به راحتی می‌بازدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی : سمیر بنوت، قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا، پیش‌بینی خود از قهرمان بعدی این مسابقات را اعلام کرده است.

با نزدیک‌تر شدن به مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ حالا سمیر بنوت نیز پیش‌بینی خود از این مسابقات را به اشتراک گذاشته است. بنوت در قسمت آخر پادکست Old School Labs، به صحبت درباره ظرفیت قهرمانی نام‌هایی همچون درک لانسفورد، هانتر لابرادا و سامسون داودا پرداخته است.

سال گذشته در مسابقات مستر المپیا نقطه عطف بزرگی رقم خورد و هادی چوپان توانست به نخستین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دست یابد. چوپان در مسیر کسب مدال طلا، رقبایی همچون درک لانسفورد و نیک واکر را پشت سر گذاشت.

سمیر بنوت آخرین کسی است که به بحث درباره مدعیان قهرمانی مستر المپیا ۲۰۲۳ پرداخته و گفته است که به‌نظرش در این مسابقات، شاهد یک قهرمان جدید خواهیم بود. او پیش‌بینی کرده است که درک لانسفورد، قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد شد. بنوت در عین حال به لانسفورد توصیه کرده است که برای افزایش سایز بدن خود عجله نداشته باشد: «به‌نظرم تنها چیزی که درک لانسفورد نیاز دارد، این است که با اندامی مشابه با اندام سال گذشته ولی با عضلات پشتی بهتر برروی استیج ظاهر شود و به‌نظرم او در همین مسیر نیز قرار دارد.»

قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا همچنین گفت: « فکر می‌کنم درک لانسفورد، به راحتی چوپان را شکست می‌دهد و قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ خواهد شد. معتقدم که او نباید نگران افزایش سایز باشد و برای رسیدن به این هدف عجله کند. تنها کاری که درک باید کند، این است که با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذارد و بعد هم مدال طلا را با خود به خانه ببرد. به‌نظرم لانسفورد شانس اول قهرمانی در این مسابقات است»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: