کد خبر: ۹۵۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۸
نماینده کنگاور در مجلس با بیان اینکه استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین است، گفت: همایش اربعین نمایش وحدت امت اسلامی در عرصه بین المللی و اقتدار نظام و ارادت مردم کشورمان به حضرت سید الشهدا است.

رضایی: استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین آماده می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی رضایی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در نظق میان دستور خود با تبریک روز خبرنگار گفت: استان کرمانشاه با همه توان و ظرفیت خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین آماده می کند.  

وی با محکوم کردن هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی، به رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در هفته اخیر اشاره و اظهار کرد: برگزاری این رزمایش حاوی پیام حفاظت از تمامیت ارضی کشور، تولید قدرت و تقویت مولفه های بازدارندگی است که ضرورتی اجتناب ناپذیر دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید رده های نیروی انتظامی و پلیس مشمول مشاغل سخت و زیان آور باشد، گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) جهت محرومیت زدایی و اهتمام به آبرسانی به روستاها تشکر و قدردانی می کنم.

رضایی همچنین با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم از هزینه تمام شده برای کشاورز پایین تر بوده و باعث نارضایتی شده است، گفت:  هنوز پول کشاورزان گندم کار پرداخت نشده است؛ همچنین بیکاری جوانان و خصوصا فارغ التحصیلان دانشگاه و گرانی کالاهای اساسی و از همه بدتر بی ثباتی قیمت ها موجب نگرانی خانواده ها است.

رضایی در ادامه بیان کرد: دولت آقای رئیسی در یک اقدام انقلابی و تصمیم ملی خدمات دندان پزشکی را مشمول بیمه قرار دهد؛ همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک تصمیم مشترک حق فوق العاده جنگی شهرهای جامانده از استان های درگیر جنگ مانند خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان و آذربایجان غربی را اجرایی و پرداخت کند. بسیاری از کارمندان شهرهای جامانده محل کار خود را به شهرهای برخوردار از این امتیاز منتقل می کنند.

نماینده کنگاور به راهپیمایی اربعین اشاره و اظهار کرد: همایش اربعین یک فرصت تاریخی، نمایش وحدت امت اسلامی در عرصه بین المللی و اقتدار نظام و ارادت مردم کشورمان به حضرت سید الشهدا است. لارم است به زیر ساخت های استان کرمانشاه به دلیل حجم تردد و خدمت رسانی به زائران توجه شود.

رضایی گفت: در برنامه هفتم توسعه به کارت ایثارگری نیروهای مسلح و بسیجیان توجه بیشتری شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه همچنین از عملکرد استاندار کرمانشاه انتقاد کرد.

رضایی خواستار راه اندازی رادیو لکی و اختصاص یک ساعت برنامه به زبان لکی شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: