کد خبر: ۹۵۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۳
پنجره پرسپولیس باز شده و این تیم مشکلی برای بازی هفته اول خود مقابل آلومینیوم ندارد.

مشکل بزرگ پرسپولیس برای شروع لیگ حل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : پنجره پرسپولیس باز شده و این تیم مشکلی برای بازی هفته اول خود مقابل آلومینیوم ندارد.

در شرایطی که روز گذشته اعلام شده که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و کارت بازی بازیکنان این تیم صادر نشده است، این موضوع از سوی باشگاه رد شد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با پیگیری‌هایی که صورت داده، توانست مشکلات و موانع این موضوع را حل کرده و تمامی بازیکنان این تیم کارت بازی خود را برای بازی در هفته اول و جدال با آلومینیوم اراک دریافت کرده‌اند.

این در حالیست که قنبرزاده شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مدعی شده بود که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و آنها مجوز ثبت قرارداد ندارند تا نگرانی بزرگی در فاصله کمتر از یک روز مانده به دیدار هفته اول، برای هواداران البته کادرفنی و بازیکنان این تیم شکل گیرد.

پیگیری‌های خبرنگار ما اما با پاسخ مدیران این باشگاه همراه شد و مدعی شدند که تمامی موانع در این خصوص برطرف شده و آنها موفق به دریافت کارت و مجوز بازی بازیکنان خود شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: