کد خبر: ۹۵۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۰۱
حجت کریمی در خصوص انتقال یک بازیکن به استقلال توضیح داد.

واکنش حجت کریمی به ماجرای انتقال هافبک عراقی به استقلال/پای دلالان وسط است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال پس از ناکامی در جذب یاسین سلمانی مذاکرات خود با منتظر محمد، کاپیتان تیم امید عراق را آغاز کرد و او را به خدمت گرفت.

در این بین شایعاتی در خصوص جذب این بازیکن عراقی در زمان حجت کریمی هم به وجود آمد و گفته می‌شد استقلال در زمان مدیریت حجت کریمی هم به دنبال جذب منتظر محمد بوده ولی موفق به این کار نشده است.

کریمی در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین ضمن تکذیب این خبر گفت: این بازیکن زمان من هم به استقلال پیشنهاد شد ولی به نظرم در حد این تیم نبود و نخواستیم او را جذب کنیم. استقلال باشگاه بزرگی است و نباید اجازه داد که دلالان هر بازیکنی را به باشگاه وارد کنند. منتظر محمد مورد تایید ما نبود و در لیست جواد نکونام هم قرار نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: