کد خبر: ۹۵۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۱
همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری از احضار خود به دادسرا خبر داد.

احضار همسر کاپیتان سابق پرسپولیس به دادسرا به اتهام انتشار آثار مستهجنبه گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد آنلاین: همسر حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری از احضار خود به دادسرا خبر داد. 

 انیس مهمدی همسر حسین ماهینی به اتهام تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی به دادسرا احضار شده است. در ابلاغیه که تصویرش در اختیار خبرنگار اعتمادآنلاین قرار گرفته است آمده که در صورت عدم حضور در زمان مقرر حکم جلب صادر خواهد شد. 

خانم مهمدی در استوری اینستاگرامش با اشاره به حواشی مربوط به مدیرکل ارشاد گیلان واکنش تندی به این ابلاغیه نشان داد و در پایان نوشت به جرم توهین، افترا و نشر اکاذیب و سیاه‌نمایی شکایت خواهد کرد. 

گفتنی است حسین ماهینی ستاره سال‌های گذشته تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در ایام اعتراضات سال گذشته به دلیل انتقاد از شرایط کشور بازداشت و سپس با قید ضمانت آزاد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: