کد خبر: ۹۵۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۴
شمار مصدومان حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب به ۱۶ تن افزایش یافت که به گفته رییس اورژانس تهران حال سه نفرشان وخیم است.

افزایش شمار مصدومان انفجار در محله جوانمرد قصاب/ حال ۳ تن وخیم استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : شمار مصدومان حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب به ۱۶ تن افزایش یافت که به گفته رییس اورژانس تهران حال سه نفرشان وخیم است.

محمد اسماعیل توکلی در این باره گفت: صبح امروز در پی گزارش حادثه ریزش آوار در محله جوانمرد هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد که تا این لحظه ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۳ مصدوم حالشان‌ وخیم است.

افزایش شمار مصدومان

اورژانس تهران در ساعت ۱۰ در گزارش تازه‌ای اعلام کرد: تعداد مصدومان به ۱۶ تن افزایش یافت که همگی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز بااشاره به حادثه انفجار ساختمان سه طبقه گفت: حدود ساعت ۸ صبح یک مورد آتش سوزی در محله جوانمرد قصاب اعلام می‌شود و چند ایستگاه آتش نشانی هم به محل حادثه اعزام می شوند. آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که یک ساختمان ۳طبقه دچار انفجار شده و ۱۲ نفر محبوس شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه این افراد زنده از زیر آوار بیرون کشیده شدند و عملیات همچنان ادامه دارد.

روز گذشته نیز حادثه ریزش ناگهانی چند ساختمان غیرمجاز در جریان فرآیند تخریب سبب مرگ چهار تن شامل دو تن از پرسنل انتظامی و مصدومیت ۱۱ تن از شهروندان شد. عملیات امداد و نجات همچنان در این محل ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: