کد خبر: ۹۵۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۹۵
یک عضو هیات رئیسه مجلس روند بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس طبق اصل 85 قانون اساسی را تشریح کرد.

روند بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) اعلام وصول شد.

وی افزود: در صورتی که نمایندگان به این تقاضا رای مثبت دهند این لایحه برای بررسی به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع می‌شود. کمیسیون فرعی نیز کمیسیون فرهنگی خواهد بود. بر این اساس دو کمیسیون حقوقی، قضایی و فرهنگی به بررسی لایحه عفاف و حجاب می‌پردازند.

این عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: روند بررسی طبق اصل 85 بدین گونه است که مصوبات کمیسیون به عنوان مصوبات صحن علنی بوده و تنها از صحن علنی درباره مهلت اجرای این لایحه رای گیری می‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: