کد خبر: ۹۵۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۸۲
رسانه انگلیسی در گزارشی به علاقه تاتنهام به ستاره ایرانی پورتو پرداخت.

بایرن مونیخ طارمی را به انگلیس می‌فرستدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سایت «teamtalk» انگلیس در گزارشی به احتمال انتقال مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران و عضو باشگاه پورتو به باشگاه تاتنهام پرداخت.

این رسانه انگلیسی نوشت: باشگاه بایرن مونیخ با پیشنهاد 100 میلیون یورویی در آستانه شکار هری کین مهاجم و کاپیتان تاتنهام قرار دارد. احتمال انتقال کین به مونیخ باعث شده تا مدیران باشگاه لندنی برای پیدا کردن جانشین کین دست به کار شوند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو گزینه اصلی جانشینی کین است که از ستاره انگلیسی از لحاظ سنی بزرگتر است. باشگاه تاتنهام برای جذب این بازیکن 24 میلیون یورو آماده کرده است.

ستاره ایرانی در 3 فصل گذشته برای پورتو 80 گل به ثمر رسانده است. طارمی در طول دوران بازیگری اش 191 گل به ثمر رسانده و کاندیدای اصلی جانشینی هری کین است.

بایرن مونیخ طارمی را به انگلیس می‌فرستد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: