کد خبر: ۹۵۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۰۵
وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، تایید کرد که به سرطان خون مبتلا شده و از شرایط خود و خانواده‌اش حرف زد.

همسر ایکاردی خبر تلخ را تایید کرد؛ به مائورو گفتم می‌میرم!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، تایید کرد که به سرطان خون مبتلا شده و از شرایط خود و خانواده‌اش حرف زد.

20 روز پیش اعلام شد که وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، که به عنوان یکی از پرخبرترین همسران فوتبالیست‌ها در اروپا شناخته می‌شود، به سرطان خون ابتلا پیدا کرده است.

وندا که این روزها به همراه همسرش در استانبول به سر می‌برد، ماه پیش پس از تحمل دردهای شدید شکم و یافتن مقادیر تغییریافته گلبول‌های سفید خون از آزمایش‌های پزشکی‌اش، برای معاینه به کلینیک Los Arcos رفته بود.

وندا در مصاحبه جدید خود ضمن تایید بیماری‌اش گفت: «سخت بود، چون از تلویزیون فهمیدم. هیچکس به من نگفت، پزشکان هنوز تشخیص را تایید نکرده بودند. پرستاران با گریه وارد شدند و خبر را به من دادند.»

وندا حتی تا آنجا پیش رفت که به شوهرش، مائورو ایکاردی، گفت که من می‌میرم و آنها به من نمی‌گویند: «در آن لحظه من وحشت کردم؛ زیرا نمی‌دانستم چه اتفاقی برای من می‌افتد، به خاطر فرزندانم همه چیز به ذهنم خطور کرد.

بچه‌هایم گریه می‌کردند، در حالی که همه در رسانه‌ها از بیماری من صحبت می‌کردند. خانواده من نابود شدند. مائورو حتی می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد. زایرا، خواهرم، از تعطیلاتش برگشت. مادرم از ناراحتی روی زمین دراز کشیده بود. احساس کردم همه چیز در حال سقوط است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: