کد خبر: ۹۵۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۹
توییتر توضیح می‌دهد که مخفی‌کردن تیک آبی احتمالاً دسترسی برخی ویژگی‌ها را از کاربران سلب خواهد کرد.

یک قابلیت جدید دیگر برای مشترکان توییتر بلو!به گزارش خبرداغ به نقل از دیجیاتو : توییتر توضیح می‌دهد که مخفی‌کردن تیک آبی احتمالاً دسترسی برخی ویژگی‌ها را از کاربران سلب خواهد کرد.

سرویس توییتر بلو که ایلان ماسک هم‌اکنون درحال تغییر نام آن به X Blue است، حالا گزینه‌ای برای مخفی‌کردن تیک آبی به مشترکین خود ارائه کرده.

همان‌طور که در تصویر زیر دیده می‌شود، با وجود این ویژگی، هنگامی که کاربران به صفحه شخصی‌سازی پروفایل در تنظیمات مراجعه کنند، گزینه جدیدی تحت عنوان مخفی‌کردن تیک آبی به آن‌ها نمایش داده خواهد شد. توییتر در وب‌سایت خود می‌نویسد: «تیک آبی از پروفایل و پست‌های شما پنهان خواهد شد. بااین‌حال، این علامت همچنان ممکن است در برخی قسمت‌ها نمایش داده شود و برخی از ویژگی‌ها همچنان می‌توانند نشان دهند که شما اشتراک فعالی دارید. همچنین برخی از ویژگی‌ها ممکن است درحالی‌که تیک آبی خود را مخفی کرده باشید، در دسترس نباشند.»

مخفی‌کردن تیک آبی توییتر

یک قابلیت جدید دیگر برای مشترکان توییتر بلو!

در گذشته، تیک آبی توییتر حساب‌های کاربری تأییدشده را شناسایی می‌کرد، اما از زمانی که ایلان ماسک اجازه داد تا کاربران با پرداخت هزینه این تیک را دریافت کنند، برای مدت کوتاهی این شبکه اجتماعی با هرج‌ومرج مواجه شد. بااین‌وجود، کاربران متوجه می‌شدند که چه افرادی برای استفاده از سرویس بلو و ویژگی‌های آن هزینه پرداخت کرده‌اند.

ایلان ماسک به‌عنوان مالک توییتر در چند وقت گذشته تلاش کرده است این پلتفرم با به «اپلیکیشن همه‌چیز» تبدیل کند که احتمالاً در آینده نوعی سیستم پرداخت را نیز شامل خواهد شد و اکنون نام توییتر به X تغییر پیدا کرده است. هفته گذشته لوگوی پرنده آبی کوچک این شبکه اجتماعی جای خود را به لوگوی X داد و ماسک مدعی شد که این لوگو در آینده قطعاً بهبود پیدا خواهد کرد.

همچنین این لوگو این هفته روی ساختمان اصلی این شرکت در سان‌فرانسیسکو به نمایش گذاشته شد که به‌دلیل نور بسیار زیاد، صدای همسایگان شرکت را درآورد! به‌دنبال همین موضوع، لوگوی درخشان X از بالای ساختمان اصلی توییتر برداشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: