کد خبر: ۹۵۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
تعداد بازدید: ۸۸
باشگاه استقلال با کاپیتان تیم فوتبال امید عراق برای وارد مذاکره شده است.

پدیده تیم ملی عراق در راه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: باشگاه استقلال با کاپیتان تیم فوتبال امید عراق برای وارد مذاکره شده است.

مسئولان باشگاه استقلال طبق درخواست جواد نکونام مذاکراتی با یاسین سلمانی، وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان انجام دادند. آنها با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کردند و او هم 48 ساعت برای پاسخ دادن فرصت خواست اما در نهایت سلمانی روز گذشته اعلام کرد تمایل دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند.

مسئولان استقلال بلافاصله برای پیدا کردن جانشین سلمانی سراغ منتظر محمد، کاپیتان تیم فوتبال امید عراق رفتند که جزو سهمیه زیر 23 سال است. محمد که در پست هافبک بازی می‌کند، از عربستان هم پیشنهاد خوبی دارد و باید دید استقلال می‌تواند با این شرایط این بازیکن که یکی از پدیده‌های فوتبال عراق است را جذب کند یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: