کد خبر: ۹۵۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۱۲۵
پردیس سینمایی «پرده طلایی تهران» و پردیس سینمایی «سوره اصفهان» به ناوگان سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اضافه شدند.

اضافه شدن دو پردیس دیگر به سینماهای منتخب گروه هنر و تجربهبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، پردیس سینمایی «پرده طلایی» شامل ۹ سالن با ظرفیت ۹۵۰ صندلی است که فعالیت خود را از اردیبهشت ماه امسال آغاز کرده است همچنین پردیس سینمایی «سوره اصفهان» شامل یک سالن با ظرفیت ۲۵۰ صندلی به سینماهای منتخب هنر و تجربه اضافه شدند.

پردیس سینمایی «پرده طلایی» در جنوب شهر تهران به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولیعصر، خیابان مهر، جنب بازار بزرگ ولیعصر قرار دارد و تمامی فیلم‌های اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه را نمایش خواهد داد.

تمام فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه هر روز در پردیس سینمایی چارسو، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی کورش، موزه سینما، پردیس سینمایی نارسیس، پردیس سینمایی پرده طلایی و سینما فرهنگ به نمایش در می‌آید و برخی فیلم‌ها نیز در پردیس سینمایی مگامال، پردیس سینمایی صبامال و پردیس سینمایی زندگی در تهران نمایش داده می‌شوند.

همچنین فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه روزهای چهارشنبه هر هفته در سینماهای هویزه، اطلس و ویلاژتوریست مشهد، مهر ارومیه، گلستان شیراز، ساحل اصفهان، مهر قدس همدان، ونوس قم، بهمن سنندج، آزادی کرمانشاه، ستاره باران تبریز، عصر جدید گرگان و تماشاخانه پارس کرمان و روزهای دوشنبه هر هفته در پردیس سینمایی سوره اصفهان در دو سانس ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید.

علاقمندان برای تماشای فیلم‌ها و خرید بلیت می‌توانند به صورت حضوری به گیشه سینماهای منتخب و یا سامانه‌های برخط سینماتیکت، گیشه ۷ و ایران تیک مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: