کد خبر: ۹۵۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۱۸
دوست صمیمی بیرانوند راز بزرگی را در مورد او لو داد و گفت علیرضا به خود من گفت هرگز به استقلال نمی روم.

راز بزرگ بیرانوند در ماجرای استقلال لو رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : دوست صمیمی بیرانوند راز بزرگی را در مورد او لو داد و گفت علیرضا به خود من گفت هرگز به استقلال نمی روم.

حسین ماهینی که از دوستان نزدیک علیرضا بیرانوند است، دست به یک افشاگری بزرگ زد. او گفت: «همان زمان که بحث حضور علی در استقلال داغ شده بود و مذاکرات هم خوب پیش می‌رفت، من یک استوری زدم که او در پرسپولیس می‌ماند. جالب اینکه همان موقع علی بیرانوند کنار من نشسته بود و به خودم گفت من تحت هیچ شرایطی به استقلال نمی‌روم!»

این در حالی است که مدیران استقلال که خام شده بودند، کار را تمام شده می‌دانستند و حتی حجت کریمی در داخل ماشین خود خطاب به هواداران استقلال گفت: «تمام شد.»

استقلال به همین دلیل یک هفته مفید از نقل و انتقالات را از دست داد و کلی ضرر کرد. اگر بیرانوند به استقلال می‌رفت هم مشکل دروازه‌بانی آبی‌ها حل می‌شد و هم پرسپولیس به بحران لبخند می‌زد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا خیال گل محمدی راحت شود.

گفته می شود جواد نکونام اصرار زیادی روی جذب بیرانوند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: